Podněty a stížnosti

Středisko sociálních služeb přiznává právo komukoli podat stížnost nebo podnět/připomínku na službu a dále na podmínky a skutečnosti, které souvisí s činností organizace. Podání stížnosti nesmí způsobit újmu stěžovateli ani osobě jíž se stížnost týká, pokud není zároveň stěžovatelem. STÍŽNOST je chápána jako nástroj ke zlepšování kvality služeb. Každému podání je věnován dostatečný prostor a pozornost.

K podání podnětu či stížnosti můžete využít FORMULÁŘ, který je níže na stránce ke stažení. Připravili jsme pro vás také LETÁK, který Vám při podání pomůže. 

Stížnost bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího doručení. V případě, že to z nějakého důvodu není možné, podávající o tom bude informován. 

Není-li podávající s vyřízením stížnosti ze strany SSSmK spokojen, má možnost se obrátit na: 
ZŘIZOVATELE (město Kopřivnice), KRAJSKÝ ÚŘAD - Moravskoslezský kraj

U stížností na kvalitu námi poskytovaných sociálních služeb se lze s žádostí o přezkum obrátit na:
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Na poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2, tel: 950 191 111, email: posta@mpsv.cz